شنبه ٢٧ مرداد ١٣٩٧

 
جستجوی پیشرفته   جستجوی وب
امور خدمات پشتیبانی

اين بخش زير نظر معاونت پشتيبانی فعاليت كرده و وظيفه ارائه كليه خدمات مورد نياز پرسنل و واحدهاي اداری را بر عهده دارد و فعاليت هاي عمرانی, بهسازی و بازسازی مسكن و ساير طرح ها و پروژه ها
 بر اساس درخواستهايي كه از ساير واحدها براي خريد كالا و يا انجام خدمات ارائه می گردد پس از مراجعه و بررسی مراكز توليد و عرضه كالا، خريدهای لازم را با استفاده از تنخواهی كه در اختيار دارند انجام داده و كالاهای خريداری شده را به همراه اسناد مربوطه تحويل انبار مركزی می دهند
قابل ذكر است كه تهيه و تامين وسایط نقليه سبك برای اياب و ذهاب پرسنل در جهت انجام كارهاي اداري, سرويس دهی و پشتيبانی رفت و آمد كاركنان در طول ساعت اداري توسط اين قسمت انجام می شود
بررسی صلاحیت پیمانکاران خدماتی، بررسی اسناد خرید خدمت یا لوازم،کلیه امور خودرویی(تعمیر و نگهداری) وغیره، نظارت بر استفاده اموال و ملزومات و ارائه دستورالعمل نگهداری و تعمیرات سیستم سرمایش و گرمایش ساختمان و تعمیر نگهداری ساختمان های اداری