در راستای تثبیت حقوقی املاک و واحدهای مسکونی روستایی و بهره مندی روستائیان از تسهیلات بانکی ، ورود سرمایه به روستاها ، انسجام در جابجایی مالکیت و رفع دعاوی حقوقی بی اساس از مزایای این طرح می باشد.
مراحل صدور اسناد روستائی
1- هماهنگی با نماينده شورای اسلامي روستا
2- تشکيل پرونده توسط شورای اسلامي روستا (کپی شناسنامه مالک ، قولنامه و فرمهای مربوطه)
3- ارائه پرونده ها توسط شورا به بنياد مسکن
4- بررسی و تشكيل پرونده توسط بنياد مسکن
5- ارسال پرونده ها به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان جهت صدوراسناد مالکيت
6- ارائه اسناد مالکيت به متقاضی
تذکر : تمامی موارد فوق توسط بنياد و با هماهنگی نماينده شورای اسلامي روستا به عمل آمده و به درخواست های موردی روستائيان محترم ترتيب اثر داده نخواهد شد . |